דף הבית • קידום אורגני – SEO
חושבים על קידום אורגני? אתם במקום הנכון, ייחד עם הצוות שלנו והאסטרטגיה שנייצר עבורכם, אין ספק שנגיע למטרות שלנו. קידום אורגני עובד לטווח הארוך והלקוחות יודעים לספר שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
דף הבית • קידום אורגני – SEO
חושבים על קידום אורגני? אתם במקום הנכון, ייחד עם הצוות שלנו והאסטרטגיה שנייצר עבורכם, אין ספק שנגיע למטרות שלנו. קידום אורגני עובד לטווח הארוך והלקוחות יודעים לספר שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
לטווח הארוך זו ההשקעה הנכונה ביותר שתוכלו לעשות
כמנהלי פרויקטים של קידום אורגני, נשב על האתר ונתחיל לנתח את ההיסטוריה, גוגל אנליטיקס , גוגל קונסול הם הכלים הראשונים אותם נפגוש שנתחיל לעבור על הנתונים, נשתמש בכלים כמו Ahref , Screaming-Frog , מג׳סטיק, Sem-rush – כדי להבין את איכות האתר שלכם, איך גוגל מסתכל עליו, מה הציון שלו בייחס למתחרים שלכם, מה הציון שלו באופן כללי, איכות הקישורים שלכם ונייצר סקירה מלאה על האתר.
רק לאחר בחינה של ההיסטוריה שלו, נוכל לייצר אסטרטגיית קידום אורגני שתעבוד, לטווח הקצר ולטווח הארוך.
הדברים שנבחן –
עבודת קידום איכותית מתחילה במחקר מילות מפתח. המחקר שלנו יציג בפניכם את כל הנושאים הקיימים באתר, מחולק למחלקות.
ברגע שנסיים את מחקר מילות המפתח נקבע בייחד את הביטויים ואת החשיבות לביטויים שצריכים להתחיל לקדם.
משם אנחנו נצא לפעולה – הצוות שלנו יבצע אסטרטגיה חודשית שתתורגם להוספה של תכנים, אלמנטים, ביטויים, קישורים על בסיס מחקר מילות המפתח.
חשוב לדעת
הקידום האורגני הוא תהליך ארוך טווח, כחלק מהפרויקט אנחנו משלבים בין עבודה בתוך האתר, מוסיפים תכנים, משנים שמות לתמונות, היררכיות, כותרות חיצוניות, כותרות פנימיות, קישוריות פנימית, נוסיף שאלות ותשובות, נוסיף בלוג, נקשר בין תכנים ונהפוך את האתר לכזה שגוגל רוצה להציג יותר לגולש.
במקביל אנחנו עובדים על אופטימיזציה חיצונית, אנחנו נקשר בין אתרים חיצוניים לאתר, אנחנו נפיץ אתר האתר ברשתות החברתיות, נבנה פרופיל קישורים חזק ואיכותי.
ברמה הטכנית אנחנו נשפר את כל האספקטים באתר, מהירות האתר, גדלי התמונות, נפתור באגים שגוגל ומערכות אחרות יעידו עליהם ונשפר ברמה הטכנית את הקוד.
אז שתדעו –
אחד הדברים החשובים ביותר בתהליכי הקידום הם מעקב העבודה, ולכן אנחנו דואגים לספק דוחות ברורים וקריאים המציגים את נתוני האתר החשובים ביותר ולאורך כל תקופת העבודה שלנו.
תוכלו לראות בדוחות שלנו את כמות הכניסות החודשיות, בהשוואה לחודשים קודמים מתחילת העבודה המשותפת שלנו (גם ללקוחות העובדים איתנו מעל 3 שנים אנחנו מציגים מאיפה התחילו ואיפה הם היום)
נראה את כמות הפניות האורגניות, אחזוי נטישה, התנהגות גולש ומאיזה דפים הכי הרבה נכנסו לאתר.
אנחנו מציגים את הנתונים הכי חשובים עבורכם, כדי להבין איך האתר שלכם מתנהג בגוגל, ומה הגולש עושה באתר.
נתוני הגלישה בגוגל מעידים על כך שבין 75%-80% מהכניסות לאתרי אינטרנט הם כניסות אורגניות.
כלומר, רוב הגולשים לוחצים יותר על תוצאות החיפוש האורגניות בהשוואה ללחיצות על תוצאות החיפוש הממומנות (PPC).
קידום אורגני נהיה אחד מסל המוצרים הקבוע שכל עסק צריך, בין אם יש פרסום באינסטגרם, בפייסבוק ובקמפיינים ממומנים, התוצאות האורגניות חשובות לא פחות, הגולשים המגיעים מהחיפושים האורגניים בדר״כ איכותיים יותר, משמעותיים יותר, והיתרון הכי גדול הוא שהם לא עולים לחברה כסף, להבדיל מפרסום ממומן.
המטרה בתהליך אורגני בריא, היא להכניס את ביטויי המפתח העיקריים לדף הראשון בגוגל, להשיג יותר פניות > לסגור יותר לקוחות חדשים.
היתרון המשמעותי בקידום אורגני הוא גודל פוטנציאל החשיפה של העסק, כמות ביטויי החיפוש שהעסק יכול להופיע בגוגל, בעמוד הראשון היא כמות אינסופית.
ככל שיותר ביטויים יכנסו לדף הראשון בגוגל, סביר להניח שתאספו יותר לידים ולקוחות חדשים > וכל זה ללא עלות נוספת, להבדיל מהקידום הממומן שכל ביטוי שנרצה להופיע בו יגבה מאיתנו מחיר לקליק.
באסטרטגיית קידום אורגני נכונה, נוכל להגיע למיצוב העסק שלכם בעשרות ומאות ביטויים בעמוד הראשון בגוגל.
הצוות הניהולי שעומד מאחורי אוקס, מכיר את הקידום האורגני על כל רבדיו, ניסיון של מעל 16 שנים בהובלת תהליכים לחברות הגדולות בשוק וכאחד גם לחברות קטנות.
אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברת קידום נכונה, היא לבחור בחברה שמבינה מה עובד בעתיד, ומה כבר לא עובד על בסיס ניסיון העבר, בנוסף, עדיף להתחיל את תהליך הקידום האורגני עם חברה שרואה אתכם כשותפים שלה, ולא חברה שבאה להכתיב את הדברים עבורכם גם אם הם לא תמיד מתאימים לכם.
תהליך הקידום האורגני צריך להיות קודם כל נכון למטרות האסטרטגיות שלכם, בין אם זה לקדם את המוצרים הנמכרים יותר, או השירותים שמבחינתכם הם הרווחיים יותר בעסק, לאחר מכן, אפשר ״לרפד״ ולמצוא ביטויים נוספים הקשורים גם לשירותים המשלימים שלכם, זאת כדי להכניס לכם לקוחות חדשים המעוניינים בכל שירותי העסק שלכם.